torsdag 2 december 2010

Hannapanna

Naaw du är så söt Hanna. Mikaela lovade att hon skulle informera dig när ni träffas om vad som händer och sker. Men gillar skarpt att någon börjat skriva här! Vi ses imorgon och se nu räddningspatrull videon om och om igen (me like it). Jag önskar verkligen att den fanns på Spotify. Den är lite pepp. Pluggpepp hade behövts...men frågan är om det verkligen hade gjort någon nytta. Det enda jag har pluggat är när vi har träffats och när vi haft föreläsningar (men knappt då heller). Yes, that's me...tänkte faila ekonomitentan...hårt.

Jag vill också julpynta men får hålla mig till imorgon...som bäst...om det nu går att transportera saker när det är några decimeter snö och blåser :/

Och du är SÖT på bilden Hanna. Sötast i världen..

Och om jag själv ska vara med i räddningspatrullen vill jag vara tjejen...vad hon nu heter...snälla ;)

10 kommentarer:

Hon som får plats i en resväska sa...

Det är klart att du är med... är mikaela Piff, eller han som äter ost?

PS, I love my mom sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jexxie sa...

jag skrev ovan kommentar men det blev fel så skrivr igen: hmmm jag kanske borde vara oscar (han som äter ost), och mikaela piff...och du tjejen...va fan heter hon

Hondendär som flyttade far, far away sa...

Jag saknar er!! <3

PS, I love my mom sa...

Vi saknar också dig Caroline!

//Jessica

Mikaelak sa...

jaha, så jag får vara piff? kontrollfreaket som alltid är så stingslig!

Mikaelak sa...

kom precis på att det inlägget kanske verkade lite stingsligt..

Jexxie sa...

haha EXAKT!

Amelie sa...

PAX FÖR PUFF! och "pärlan" heter flickan ju, jag är besviken på era räddningspatrullkunskaper :*

PS, I love my mom sa...

Amelie vi har redan bestämt att du är Puff :P. Just det ja...PÄRLAN var det juu

/Jessica

Oh the fun